Cześć! Nazywam się Roland

Zwiększę Twoją widoczność w Google i napiszę ogniste treści.

Tworzę treści sprzedażowe I content od 5 lat

To właśnie od copywritingu zaczęła się moja przygoda z reklamą i pozycjonowaniem.

Początkowo byłem zwykłym “copy na zlecenie”. Dostawałem wytyczne, otwierałem docsy i pisałem.

Zmieniło się to dopiero w 2020 roku, gdy wiele moich artykułów zaczęło trafiać na pierwszą stronę w Google.

Wtedy zainteresowało mnie SEO.

Zacząłem przyglądać się algorytmom, które rządzą wynikami wyszukiwania i sprawiają, że jedne firmy mają 100 odwiedzin miesięcznie, a inne 1000 dziennie.

Wziąłem też pod swoje skrzydła kilka witryn i zacząłem testować, powoli wyrabiając swój unikalny sposób działania.

Dziś, po 5 latach spędzonych w marketingu internetowym, mogę mianować się pół-copy, pół-pozycjonerem.

Pomóc Ci w zwiększeniu widoczności Twojej strony i sprzedaży?

Moje podejście do Copywritingu

Copywriting to coś więcej, niż tylko siąść i pisać.

Jeszcze rok temu można było klepnąć kilka razy w klawiaturę i sprzedać tekst jako zaplecze pod SEO.

Dziś robi to sztuczna inteligencja. Bez polotu i finezji, ale przynajmniej za darmo.

Dlatego opieram się na tekstach specjalistycznych i sprzedażowych.

Przy każdym zleceniu:

  • rozmawiam z klientem o jego potrzebach; o tym, jaką rolę ma pełnić tekst,
  • badam grupę docelową i dobieram język korzyści,
  • korzystam z wiedzy, której nie da się znaleźć w internecie.

Czyli robię coś, czego AI za nic w świecie nie wyduma.

Jeśli szukasz tanich treści pisanych na szybko, to raczej nie jestem freelancerem dla Ciebie.

Ale jeśli rozumiesz marketing internetowy i masz świadomość, że tylko przemyślane teksty pisane na 100% możliwości przynoszą efekt, to będzie nam się dobrze współpracowało.

I nie pozostaje mi nic innego, jak zaprosić Cię do kontaktu ze mną.

Moje podejście do Pozycjonowania

Na ranking w Google składają się 3 rzeczy:

  • optymalizacja, czyli m.in. szybkość działania witryny, responsywność,
  • content, czyli artykuły blogowe tworzone według planu treści.
  • backlinki, czyli zaplecze “polecających Cię” witryn.

Większość osób twierdzi, że najważniejsze są backlinki.

I jest w tym sporo prawdy. Ale ciężko w krótkim czasie zbudować zaplecze tak, aby wyglądało naturalnie i nie wzbudzało podejrzeń.

Dlatego skupiam się na optymalizacji i contencie. Zwłaszcza na początku współpracy.

W moim portfolio znajdziesz przykłady pozycjonowania bez backlinków.

Google to najpotężniejsza wyszukiwarka internetowa na świecie. Bezmyślna inwestycja w linki rzadko kiedy się zwraca.

Dlatego buduję autorytet tematyczny (topical authority) i tworzę treści zgodne z zasadami helpful content, a backlinki traktuję jako przyprawę, dodatek.

Działam tak od wielu lat i wiem, że to przynosi efekty.

Jeśli chcesz mierzyć wysoko — skontaktuj się ze mną.

Skontaktuj się
ze mną

W wiadomości napisz jak najwięcej szczegółów dotyczących Twojego zlecenia. Ewentualnie zadzwoń pod 514 741 030.